Bestellen

05

Jul

Zijn er extra kosten verbonden aan mijn bestelling?

Nee. De prijs die je ziet in de winkelwagen is het volledige bedrag wat...

Lees verder

05

Jul

Waar vind ik informatie over mijn bestelling?

In uw account vindt u onder het kopje ‘Mijn bestellingen’ achter uw bestellingen de link ‘Bestelling bekijken’...

Lees verder

05

Jul

Kan ik een bestelling nog wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Het is helaas om technische redenen niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is...

Lees verder

05

Jul

Kan ik een specifieke afleverdatum aangeven bij mijn bestelling?

Dit kan altijd in overleg door contact met ons op te nemen via info@bustotaal.nl of...

Lees verder

05

Jul

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Vanwege logistieke redenen is het helaas niet mogelijk om een pakket te laten afleveren op...

Lees verder

05

Jul

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?

Wanneer u meerdere artikelen bij Bustotaal besteld heeft dan kan het soms voorkomen dat op...

Lees verder

05

Jul

Wat zijn de levertijden van Bustotaal.nl?

Bustotaal.nl vermeldt bij elk artikel een indicatieve levertijd. Hier ziet u de meest voorkomende situaties...

Lees verder

05

Jul

Ik heb een verkeerd / beschadigd / defect / incompleet artikel ontvangen

Als u een artikel heeft ontvangen dat verkeerd, defect, beschadigd of niet compleet is, kunt...

Lees verder

05

Jul

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen

Wanneer u meerdere artikelen bij Bustotaal.nl besteld heeft, kan het soms voorkomen dat op de...

Lees verder

05

Jul

In mijn account staat dat mijn bestelling is verzonden. Waarom heb ik mijn bestelling niet ontvangen?

Als uw bestelling is verzonden en wordt bezorgd door een externe bezorgdienst, dan heeft u...

Lees verder

1-10 of 13

Pagina:
  1. 1
  2. 2