Ik heb mijn bestelling geplaatst, wat nu?

Nadat u heeft besteld krijgt u van ons een bevestiging per e-mail toegestuurd met daarin uw ordernummer. Mocht u deze niet kunnen vinden in uw postvak, controleer dan uw spambox om de bevestigingsmail indien nodig als niet spam te markeren. Vermeld het orderbevestigingsnummer tevens indien u een klacht heeft zodat uw bestelling snel nagezocht kan worden. Neem contact op door te bellen naar 0595 252 140 of stuur een e-mail naar info@bustotaal.nl

Als u een Bustotaal account heeft aangemaakt dan kunt u uw bestelling ook op de voet volgen. Log in op mijn account.

Eenmaal ingelogd ziet u direct een overzicht van uw meest recente bestellingen. Ga naar ‘Mijn bestellingen’ voor een compleet overzicht van al uw bestellingen.

Afhankelijk van uw betaling en onze verzending kan de bestelstatus staan op;

Wachtende:

  • We wachten op uw betaling. Dit is vaak het geval bij betaling via overboeking of via rembours.
  • U zal hier indien nodig een herinnering over ontvangen via email.

Bezig met verwerken:

  • We maken uw bestelling klaar en zal het aanbieden bij de bezorgpartner of zelf inplannen voor levering.
  • Mocht u een gewenste bezorgdatum + tijd wensen dan kunt u dit bij ons aangeven via info@bustotaal.nl of bellen met 0595 252 140. Vermeld hierbij wél uw ordernummer. Houdt er echter wel rekening mee dat hiermee mogelijk extra kosten in rekening kunnen worden gebracht. Dit wordt echter duidelijk via de e-mail of telefoon met u gecommuniceerd.

Voltooid:

  • Uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst of onze bezorger en is naar u onderweg.