Retourneren

05

Jul

Kan ik het vervangend artikel ontvangen op een ander adres dan het adres van de oorspronkelijke bestelling?

Ja, dat is mogelijk. U kunt dit afstemmen met onze klantenservice.

Lees verder

05

Jul

Zijn er extra kosten verbonden voor mij aan het vervangen van mijn artikel?

Nee. Als aan de algemene voorwaarden wordt gedaan.  Ja. als dit niet het geval blijkt. Dit is...

Lees verder

05

Jul

Hoe lang duurt het voordat ik mijn vervangende artikel ontvang?

De levertijd van het nieuwe artikel bepaalt wanneer u het nieuwe artikel ontvangt. Wij versturen...

Lees verder

05

Jul

Ik wil graag een artikel omruilen

Binnen 30 dagen na ontvangst van het laatste artikel uit uw bestelling kunt u veel...

Lees verder

05

Jul

Ik wil een ophaalafspraak wijzigen

U kunt een ophaalafspraak jammer genoeg niet zelf wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact...

Lees verder

05

Jul

Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?

Een artikel dat u wilt retourneren kunt u, nadat u het in uw account retour...

Lees verder

05

Jul

Hoe kan ik mijn retourmelding annuleren?

We raden aan om een retourannulering zo snel mogelijk te activeren. Neem hiervoor contact op met Bustotaal.

Lees verder

05

Jul

Hoe kan ik 1 of meer artikelen retourneren (herroepingsrecht)?

U heeft het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen...

Lees verder

05

Jul

Ik heb mijn artikel geretourneerd, maar ik heb een ander bedrag terug gekregen dan de waarde van het artikel, hoe kan dit?

Bustotaal.nl stort altijd het volledig betaalde bedrag aan u terug. Het retourbedrag kan afwijken van...

Lees verder

05

Jul

Ik heb mijn artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij uw retourgezonden artikel hebben ontvangen, gelden de volgende terugstorttermijnen: Achteraf betalen: drie werkdagen...

Lees verder

10 resultaten