Winkelmand
BTW
  • Duizenden tevreden klanten in NL & BE
  • Alleen hoogwaardige houtproducten
  • Besteld voor 12:30 = vandaag verzonden (ma-vr) *

Bezorging

Bij Bustotaal streven we er altijd naar om de producten zo snel mogelijk bij u af te leveren. Wilt u het liever op een dag ontvangen dat het u goed uitkomt? Geen enkel probleem! Op deze pagina vindt u alle antwoorden op uw vragen omtrent de bezorging.

Big Bag en palletzendingen

Het afleveren van grote verpakkingen zoals big bag en palletzendingen is zeer belangrijk en dient goed te gebeuren. Met producten tot circa 1000 kilogram is dit niet altijd even makkelijk. Op deze pagina informeren wij u graag over de levering van een Big Bag en palletzending.

Wanneer wordt mijn Big Bag of palletzending geleverd?

Bestel voor 12:30 op:Verzonden op:
MaandagMaandag
DinsdagDinsdag
WoensdagWoensdag
DonderdagDonderdag
VrijdagVrijdag
ZaterdagMaandag
ZondagMaandag
*Levering in de meeste gevallen op de eerst volgende werkdag (maandag t/m vrijdag).

Veelgestelde vragen over bezorging

Hier vindt u een selectie van de veelgestelde vragen omtrent de levering van uw product. Heeft u nog een vraag na het doorlezen van de veelgestelde vragen? Neem dan even contact met ons op, we helpen u graag!

Wat is de levertijd van de overige producten?
Deze producten worden binnen 1 – 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd door DGO of DPD.

Ontvang ik een track en trace code voor mijn bestelling?
Voor pakketzendingen ontvangt u een track en trace code, u kunt dus de geschatte aankomsttijd van de zending volgen (DGO of DPD). Voor de palletzendingen krijgt u een tijdsvenster door van de transporteur (Transmission).

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 geleverd.

Waar wordt de pallet neergezet?
Wanneer de afleverplek bereikbaar is doormiddel van een verharde ondergrond. Dan kan de pompwagen de zending op de gewenste plek af te leveren. Wanneer de pompwagen over grind, gras of onverharde paden dient te rijden zal de chauffeur een geschikte plek uitzoeken.

Moet ik aanwezig zijn voor de levering?
Nee, u hoeft niet aanwezig te zijn tijdens de levering. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven waar wij de pallet kunnen neerzetten als u niet aanwezig bent. Gebruik hier het veld ‘opmerkingen’ voor.

Kan ik de afleverdatum kiezen?
Ja, dit is zeker mogelijk u kunt bij het opmerkingenveld aangeven op welke dag u de bestelling geleverd wilt hebben. Dan doen wij ons best om het op de gewenste dag bij u af te leveren.

Kan ik de houtpellets & boomschors producten ook afhalen ?
Ja, deze producten kan u ook bij ons afhalen in Winsum. Het is aan te raden om even te bellen voordat u in de auto stapt zodat u zeker weet dat het product op voorraad is.

Wie vervoert de palletzendingen?
Onze vervoerder is Trans-Mission. Zij zullen in de ochtend van de aflever dag een tijdsvenster per e-mail verstrekken van 2 uur wanneer zij zullen leveren. We geven de chauffeur ook altijd mee een uur van te voren te bellen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij een palletzending?
De chauffeur krijgt altijd de instructie mee om te bellen. Je kunt op dat moment in overleg met de chauffeur bepalen om het ergens neer te zetten. Weigeren is een laatste optie, de chauffeur van Trans-Mission neemt het pakket dan mee en bespreken met je telefonisch een tweede aflevermoment.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij een pakketzending?
Mocht er niemand thuis zijn, dan zal er een kennisgeving worden achtergelaten waarmee de
ontvanger een nieuwe afspraak kan maken.

Hoe kom ik met jullie in contact als ik een vraag heb over de bezorging?
Indien u vragen heeft over een verzending kunt u bellen op nummer 0595 252 141  of via info@bustotaal.nl.