Klachten

Als u om welke reden dan ook een klacht heeft, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via deze link. Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht.

Volgens de wettelijke termijn (zie algemene voorwaarden, artikel 16) moet u uiterlijk binnen 14 dagen bericht van ons ontvangen over de status van uw klacht. Maar wij streven er naar om u altijd binnen 3 werkdagen dagen te berichten over de status van uw klacht. Het kan zijn dat wij de klacht direct voor u kunnen oplossen. Maar het kan ook voorkomen dat wij voor de afhandeling in overleg moeten met onze leveranciers. We vragen uw klachten zo snel mogelijk bij ons te melden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')