Laatste kans! Dikke korting op alle Augustiner producten! Bezoek hier voor details.

BTW
  • Topbeoordeling: 8.9+
  • Bepaal je eigen aflevermoment*
  • Veilig en betrouwbaar

Wat moet ik doen bij een klacht?

Als je om welke reden dan ook een klacht hebt, dan vragen wij contact op te nemen met onze klantenservice via deze link. Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op jouw klacht.

Volgens de wettelijke termijn (zie algemene voorwaarden, artikel 16) moet je uiterlijk binnen 14 dagen bericht van ons ontvangen over de status van jouw klacht. Maar wij streven er naar om je altijd binnen 3 werkdagen dagen te berichten over de status van jouw klacht. Het kan zijn dat wij de klacht direct voor je kunnen oplossen. Maar het kan ook voorkomen dat wij voor de afhandeling in overleg moeten met onze leveranciers. We vragen je om jouw klachten zo snel mogelijk bij ons te melden.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kan je dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.’)